Voorbeeld titel van bericht Budoschool Shi-Sen-Do

Voorbeeldtekst voor bericht: Het in 2017 ingezette Topsportbeleid binnen de gemeente Medemblik heeft het eerste klinkende resultaat opgeleverd. De gemeente Medemblik is vanaf 2018 de trotse organisator van de Europa Cup wedstrijden Jiu Jitsu. Het contract, welke is gesloten met de Judo Bond Nederland en de Europese Jiu Jitsu Federatie, heeft een unieke doorlooptijd van 4 jaar.

Wethouder Joset Fit ondertekende onlangs op het gemeentehuis de verbintenis met Rick Frowijn. Laatst genoemde is landelijk bestuurslid van de Judo Bond Nederland en General Secretary van de Jiu Jitsu European Union. Zij gaf aan zeer verheugd te zijn met deze stap omdat hiermee een groot evenement met een prachtige zelfverdedingskunst naar de gemeente is gehaald. Daarnaast krijgt het evenement ook maatschappelijke relevantie omdat het evenement onderdelen gaat bevatten waarbij scholen en bedrijven zullen worden betrokken. Met de Jiu Jitsu European Union is verder overeen gekomen dat de Miranda Mania als goed doel is aangewezen.

Bij de ondertekening is de volledige organisatie overgedragen aan Robert Takken van Budoschool Shi-Sen-Do. Hij zal als toernooidirecteur leiding gaan geven aan de organisatie die het evenement voor de komende 4 jaar neer zal gaan zetten binnen de gemeente Medemblik.

Vanuit het Jiu Jitsu  zijn het judo, karate en aikido ontstaan en deze zeer volledige zelfverdedigings-kunst kent de uitermate attractieve wedstrijdvorm “Duo Games” waarbij technieken door een vakjury worden vergeleken. Het publiek ziet zeer attractieve technieken waarbij het ook mogelijk zal worden gemaakt om bij deze Europa Cup wedstrijden jonge kinderen in te schrijven. Alle deelnemers krijgen een geweldig podium waarbij o.a. ook 2 professionele muzikanten aanwezig zijn die het hele evenement muzikaal zullen gaan begeleiden.

Joset Fit, Wethouder Gemeente Medemblik